čtvrtek 20. června 2013

První svého druhu

 





2 komentáře:

  1. Jé ty si pamatuji z loňské vánoční výstavy. :-D Projela jsem Tvou tvorbu a máš to všechno moc krásné. Už se těším až uvidím v reálu v sobotu na výstavě.
    Koukala jsem, že blogujeme asi tak stejně dlouho. :-D
    Musíme se domluvit na kafíčko. Já bývám většinou doma, tak až se Ti to bude hodit, tak dej vědět. Ještě Ti mám stále vracet ty návody na to vyšívání.
    Jinak jsem automaticky začala tykat, protože na blozích se prostě tyká. Tak navrhuji tykání i v reálu až se uvidíme. Lenka Urbášková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, tykání určo přijímám. Na výstavu se těším, jsem zvědavá na výrobky ostatních holek. Tak trochu mám pocit, že nic nestíhám a není to ono, ale bohužel čas je neúprosný. Kafíčko určitě dáme, na návody nespěchám, s tím si nelámej hlavu. Tak v sobotu se těším a tvořeníčku zdar. :-))) :-)))

      Vymazat